[Epitesz-barkacs] etcsoki [OT]

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Júl. 24., V, 19:19:54 CEST

igazabol  a  "tejcsoki"  tejmentes átpofozására  gondoltunk, tehát
pl. egy ilyen receptbol kihagyva és átaranyosítva a megmaradt elemeket
Milka-csoki házilag
Hozzávalók:
fél kg. cukor
2 dl. tejszín
10 dkg. teavaj
25 dkg. zsíros tejpor/ túrista 2 zacskóval/
3 púpos evőkanál kakaó
2 cs. vaniliás cukor

a "csokinak látszóság"" és hamisítás vs. nem hamisítás
a Pallas nagylexikonban is említve van
http://www.kislexikon.hu/csokolade.html

az biztos, hogy nem lesz könnyű emulálni :-( , de a "gyári occsó hamisítvany"
helyett valami occsó hazilagos biztosan jobb lenne