[Epitesz-barkacs] Nagyon allat!!!! Szalagfuresz ugyesen...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 26., K, 18:57:51 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Sztem tied is így viszi a purhabot. Mert ez nem fa...

Nem? Nálam annak látszott. De azért a hangján is hallottam, hogy ez egy
komolyabb gép. Talán kW körüli teljesítménye lehetett, az enyém meg aligha több
százvalahány wattnál. De azért megfelel. Leginkább textilbakelitet meg alu
hűtőtönköt vágok vele hosszában. Esetleg lapos rezeket.

Néha jól jönne, ha sokkal vastagabb anyagot is alá lehetne tenni. Ismerős
otthoni szedett-vedett anyagokból összerakott egy sokkal nagyobbat. Tök jó kis
cucc lett belőle. Sokkal nagyobb átmérőjűek a kerekek is, ezért kevésbé
hajlítjatja a szalagot, tovább tarthat, és nagyobb darab is aláfér, valamint
magasabb a felső megvezető lehetősége, ezért egész vastag holmit is be tud rakni
alá.