[Epitesz-barkacs] Nagyon allat!!!! Szalagfuresz ugyesen...

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2011. Júl. 27., Sze, 07:59:41 CEST

Sajnos csak annyit látok az elején, hogy ez valamilyen CRAFTSMAN bandsaw.
de megpróbáltam rákeresni, itt egy link és a fordítás:
http://www.canadianhomeworkshop.com/blogs/blog/archives/119

Az Adam Sandoval június 11, 2009 at 11:54

Ez volt a Pamona Faipari mutatnak néhány évvel ezelőtt.
Én használtam Olson Szalagfűrész Blades és uretán gumik a 12
"Craftsman.I kivágták a szarvasok mintát, hogy bemutassa a versitlity
hogy szalagfűrész lehet elérni fejlesztése egyes összetevői a fűrészt.

kb ilyen fűrészt használhatott:
http://products.howstuffworks.com/craftsman-12-inch-band-saw-22400-review.htm

Sajna ezek nekem nem sokat mondanak, de hátha nektek igen.