[Epitesz-barkacs] Nagyon allat!!!! Szalagfuresz ugyesen...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Júl. 27., Sze, 11:28:47 CEST

Hofferek Attila wrote:
> A tires a kulcsszo.

Valami fárasztás?

Erről jut eszembe egy kérdés. Sétálóbot alján van eredeti gumi. Mi lenne az a
gumiféle, ami van olyan lágy, hogy tapad, mint az F1-en a szuperlágy gumi, de
nem egy perc alatt kopik el? Szóval rágógumi meg effélék nem jók. :)

Ha lenne valami tippetek meg beszerzési forrás hozzá, akkor ilyenből csíkokat
ragaszthatnék az eredeti "futófelületre".
Gondoltam már téligumiból nyesni valamit, de az macerás. Elsőre (muszájból) régi
autógumi-belsőből fogok csíkot levágni és ráragasztani. Elég gyorsan kopik az
eredeti, kb 2-3mm/100km.

Vagy lehet, hogy ilyen tappancsok kaphatók külön is? Ezt még nem próbáltam.
Meg is néztem, tényleg van, ha nem is pont ilyen lesz. Mégis a ragasztás lenne a
nyerő, mert maga a járótalpnak nevezett gumialkatrészek már az elején lejártak a
botról (biztos ezért hívják (le)járótalpnak :-) ), ezért ferrobonddal
felragasztottam a botra.