[Epitesz-barkacs] csavarfej

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 1., Sze, 21:27:47 CEST

cst wrote:
> jelenleg majdnem nulla a villámvédelem nálam
> illetve annyi, hogy megcsináltam az EPH-hoz hasonló, de a villanyóra
> előtt a méretlenhez hozzá nem macerált villámvédelmet nem tartalmazza

Ez egy kicsit kusza mondat, de kb értem.

Már nem emléxem, hogy nálatok már kábeles az utcai vezeték, vagy még önálló
sodronyos?

Elsőre asszem körbe kéne ásnod a házat, vagy ahol csak lehet, és lefektetni
betonvasat vagy ilyesmit, és azt rákötni a bejövő nullára meg ha sodrony is van
külön, akkor arra is. Minden más ezután nyerhet csak értelmet.