[Epitesz-barkacs] Restauralas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Jún. 2., Cs, 11:52:25 CEST

Szervusz Attila!

> spaletták festését lent balcsin. Kérdésem, hogy oltott mész és trisó, vagy
> inkább kromofág? Égetni nem akarom.

Mész és trisó. Nem büdös, nem annyira környezetszennyező, és pépesre
csinálható, így nem folyik le és van ideje csámcsogni a festéken.

> Utána zománcfesték, vagy olajfesték? Az olajfestéket rugalmasabbnak találom,
> kevésbé illetve később pattogzana le szerintem. Napsütésnek eléggé kitett

Valami vizes lazúr. Fedőfesték hajlamos lepattogni, zománc még inkább.
Déli, 20 fokos lejtésű fafelületen (nyáron ezt rombolja legjobban a
Nap) két év alatt már jön lefelé a fedőfesték. Faboltos ismerősöm
szerint különben más sem bír sokkal többet.

szia: Balázs