[Epitesz-barkacs] Vörös homokkő, díszkút

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Jún. 3., P, 11:29:26 CEST

Próbáltam keresni, de nem találtam képet róla.
Győrben néztem egy olyan diszkutat, aminek egy jó félméter átmérőjű és olyan
25 cm mély kivájt fatörzset utánzó mintájú, sárgás-barnás szikla színű
tálcája van, belülről egy nekitámasztott seprűnek látszó valami, aminek a
nyelébe kell a csapot beletenni. Igy elmondva egy giccsparádé, de nekem
mégis tetszik. 14eFt. Ennyiért biztos nem állnék neki betonozgatni.
Ha megveszem, ugy akarom megcsinálni, hogy a nyélnek látszó csövet kell majd
elforgatni, az tekergeti majd alul a csapot.
Már csak az a bajom, hogy egy seprűnyél egyenes, nem tudom, hogy tegyek rá
kifolyót, hogy autentikus maradjon :)
Egyes szerszámok (ásó, lapát) nyele T alakban végződik, deprű nem szokott
ilyen lenni, ugye?
KI

ui: egyébként pont ez a nagy tálca tetszik benne, a többi alá még egy vödör
sem fér be, ráadásul inkább 30eFt körül kezdődnek..