[Epitesz-barkacs] vizoracsere

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jún. 6., H, 16:29:18 CEST

engem azert zavar a helyzet. van egy erdekellentet, es az o kezukben van egy
dokumentum, amit szabadon valtoztathatnak, a birosag megis figyelembeveheti, a
Te kezedben meg nincs semmi. ha rosszhiszemuek lennenek, nagyon
megszivathatnanak.

ennel nagyobb az esely ra, hogy hibaznak. ha hibaznak, es rosszhiszemuek, meg
mindig megszivhatod.

vajk