[Epitesz-barkacs] vizoracsere

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jún. 6., H, 18:59:03 CEST

csak ott forditott a szitu. ott nekik nincs bizonyitekuk hogy atvettem. es nekik
belefer, mert ha 10000-bol egy maniakus barom megszivatja oket, az siman elfer a
koltsegek kozott.

tehat ez az egesz egy 1-sok relacio, es ha az 1-es oldal (vizmuvek, ups) van a
szivo oldalon, az nekik belefer, mert nem gyakori. viszont a ha sok fogyaszto
kozul egy konkret, akkor az annak az egynek nem fer bele...

vajk