[Epitesz-barkacs] vizoracsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 6., H, 20:05:42 CEST

vajk fekete wrote:
> nem a kijelzo a szar, hanem be kellett volna menni vele...

Ja, hogy zárt helyre, ahol nem süt a nap?
Lehetne olyan a kijelző, mint egy ebooknak, világosban látszik jól, vagy mint
egy mobiltelefonnak, vagy a fene tudja.

Ezek rohammunkában dolgoztak, nem mozdultak el a vízóraaknától egy pillanatra
sem. Az egész megvolt percek alatt. Marha sok mérőt kellett kicserélniük. Nem
mentem ki 2 másodperc alatt a csengetésre, csak 10 alatt, és már tök kivoltak
idegileg. Pedig nyitva volt a vízóraakna, elálltam onnan az autóval, látszott,
hogy rákészültem.