[Epitesz-barkacs] vizoracsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 08:21:23 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> hopp, megvan  fejleszto :-)
>
> aruld el, mennyi plusz melo lett volna egy szoftverbol allithato
> fenyero ? :-)

Ennek nem volt saját fénye, sima ldc, de az a fajta, ami alapból sötétszürke, a
vonalak meg picit sötétebb szürkék. :-) Szóval nem is olyan, mint egy baromi
régi karóra, aminek azért egészen jól láthatók a számai bármilyen fényviszonyok
mellett is. Ezen egyszerűen lófaxt se lehetett látni. Én valószínűleg beltérben
se láttam volna, csak valami erősebb szemüveggel, és alaposan nézegetve.