[Epitesz-barkacs] vizoracsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 09:08:44 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én a balcsin az egész fürdőszobát ugyanilyen csővel szereltem, és
> teljesen jó minden, senki nem forr le, ha wc-t húz le a másik, vagy
> mosogtat.

Komolyan? Te vagy az egyetlen, aki ilyet rajtam kívül bevállalt. :-)

Én onnan indultam ki, hogy a zuhanyozócső se valami nagy keresztmetszet, sőt,
talán kisebb, mint ez. A bemenete meg a kimenete tutira nem több 6mm-nél, és van
vagy másfél méter hosszú.

A cél az volt, hogy a melegvíz hamar odaérjen, és ez bejött. Kell neki úgy 2
másodperc a mosogatónál, és 1 másodpercnél is kevesebb a zuhanynál. :-)