[Epitesz-barkacs] vizoracsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 09:49:28 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nem. Nekem nem tekercses volt, hanem a sima félkemény, amit darabokban
> adnak, nem tekercsben. Az hanyas akkor? 15-ös? Ja úgy tűnik. Akkor
> hazudtam az előbb, mellnézést.

Szoktam. :)
Különben az akkor 16-os (belül), és vannak hozzá mindenféle fittingek, amiket pl
forrasztani szoktak.

Jó az végülis, nagyon szokásos, csak ugye 4-szer nagyobb a keresztmetszete, mint
a 8-asnak, és ennek megfelelően ennyiszer tovább tart, mire odaér a melegvíz
ugyanolyan hosszon.

Ha a cső is hosszabb, akkor még több, persze ilyenkor a vízáram kissé nagyobb,
szóval mondjuk 6-10 másodperc, ami azért már kellemetlen tud lenni.

Erre találták fel a cirkulációs szivattyút, de az meg hőveszteséget okoz az
állandóan meleg csövek miatt. Na meg csak tárolt forróvíznél működik.