[Epitesz-barkacs] vizoracsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 17:10:52 CEST

cst wrote:
> vizszintesen is van 10m tavolsag es fuggolegesen is van
> 10m szintkulonbseg es finomszemcses homok

Lehet, de ide direkt megy le a lé elég közelről.

> a Duna melletti csaposkutak is a Duna szennyvizet tisztitjak

A Duna vízhozama olyan óriási, hogy még akkor se volt olyan nagy a baj, amikor
tisztítatlanul ment bele a lé. Anno én sokat fürödtem benne sokkal lejjebb
(szigetújfalu), és nem volt problémám belőle.

> persze azert ranezunk neha

Ez mit jelent? Megvizsgáltatod biológiailag?

A szomszéd emésztője hol van a kúthoz képest?