[Epitesz-barkacs] camping gazpalack

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 19:09:39 CEST

cst wrote:

> nomost nekem olyan 2lapos fozom van, aminel egy gumicso jon ki, és a
> kepen lathatohoz kepest annyiban ter el, hogy a reduktor helyett a
> tetejen egy gumicso
> csatlakozik.
>
> valamilyen utantolto kozdarabot kellene osszehoznom, hogy utantoltheto
> ill. lefejtheto is legyen.
>
> ötletek?

Kell egy olyan gumicső, aminek mindkét végén hollandi van. Lehetőleg rövid, hogy
ne menjen sok gáz veszendőbe a végén.

A nagypalackot fejjel lefelé kell tudni rögzíteni, tehát az nem jó, hogy valaki
tartja.

Ezután rácsavarod a gumicsövet a nagyra, közel hozzá a kicsire is. Összenyitod
őket, ha jó a kapcsolat, és a kicsit lötyögteted. Arra úgy kell vigyázni, mint a
szemed fényére, hogy ne legyen színültig töltve. Ha mégis sikerül, minél
hamarabb vissza legyen töltve valahogy, vagy ki kell engedni, mert óriási
nyomások tudnak kialakulni, ha picit is melegszik, és széthasadhat, ettől meg
felrobbanhat az egész.