[Epitesz-barkacs] camping gazpalack

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 7., K, 20:19:47 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Az nem jo, hogy teljesen legkori nyomasra engeded a kicsit, es ugy
> nyitod ossze oket, a naggyal fejjel lefele? Mennyi legnemu gaz marad
> ugy a kicsiben?

Ha nincs levegő a kicsiben, csak gáz, az beoldódik a megjelenő folyadékba,
szóval simán lehet fullra tölteni folyadékkal így is.

Nekem egyszer sikerült ez a mutatvány kis, marokra fogható, gáz-utántöltő
palackocskával. Ennek a széle korcolva van, vagy hogy kell ezt mondani. Nem
vettem észre, hogy csurig ment. Fogom, és érzem, hogy nagyon hideg a kezemnél
valami felül, akkor fedeztem fel, hogy a korcolás, tehát ahol a palac oldala és
a felső része össze van hozva, ott szivárog a gáz a kezemre, és ott párolog el.
Rögtön kiengedtem az udvaron belőle egy csomót. Rossz belegondolni, mi lett
volna, ha ledobja a tetejét. Ha semmi más nem történik, csak ez, akkor is 2-3
deci folyékony pb került volna a légtérbe. Marha nagy tűz is adódhatott volna
belőle.

Szóval ez az utántöltősdi elég cikis dolog, ha kicsi a töltött cucc. Nagyobbnál
jobb az ábra, azt jobban lehet lötyögtetni, vagy uram bocsá, súlymérni. Régen
nagypalackból másikba gyakran töltöttem át.