[Epitesz-barkacs] camping gazpalack

cst maguspr at freemail.hu
2011. Jún. 7., K, 22:03:18 CEST

pl  R407-es szaftot vettem szupi palackkal

aztan R410-es szaftot is kellett vennem, de ahhoz mar
uj palackot nem tudtam "kigazdalkodni" (toltet 4ezer alatt,
a palack meg 14ezer felett lett volna)

az R407  boven 20bar alatt van, az R410 -hez meg 45baros palack kell

a szupi palackom a  45bart elbirja (a minositojen rajta van), igenam, de a
benne levo szaftot hova tegyem

a pbpalack meg 25baros, ures potpalack, amit 3-4ezerert lehetett volna
eladni

az ures pb palackot levakumoztam, es a kb 4kg  R407-es szaftot 10masodperc
alatt
atszipkazta, a szupi palackom felszabadult, igy mar vehettem bele R410-es
szaftot :-)