[Epitesz-barkacs] camping gazpalack

cst maguspr at freemail.hu
2011. Jún. 7., K, 22:45:10 CEST

az ures palackban nyitott szelep mellett normal levego volt normal nyomason

a pbpalackbol egy hutoszekrenykompresszor szivo oldalan keresztul
szivattyuztam ki a levegot (egy klímaszerelo nyomasmerojen keresztul)

addig gyotortem a kompresszort, hogy a nyomo oldalon 1perc alatt sem tudott
egy szusszanatnyit sem nyomni ( a klimas nyomasmero  -1bart mutatott )

akkor a palack szelepet elzartam

a bontott hutoszekrenykompresszor (amit leginkabb kerekparpumpalasra
hasznaltam)
egeszen 30barra is tudott nyomni, ami gyarilag R12-es szafthoz volt 10bar
alatt