[Epitesz-barkacs] camping gazpalack

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Jún. 10., P, 01:23:42 CEST

Rendszeresen töltöttem nagy palackból kis, öngyújtó töltő palackot egy
kifúrt réz záranyába tekert bicikli pumpa slag segítségével.. Mivel műanyag
kispalackjaim voltak, jól látható volt a töltöttségi szint. Mikor már
annyira tele volt, hogy nem akart menni bele, kiengedtem a szabadba egy kis
nyomást, majd csurig töltöttem a palackot.
Lehet, hogy szerencsém volt, de soha nem történt baj.
Egyszer ugyan felrobbantam, de akkor elég mólés állapotban öngyújtót
töltöttem a műhelyemben. Beszélgettem is közben, így nem zavartattam magam,
hogy a nem jól záró szelep mellett az asztalra is megy a folyékony gáz, ahol
is kellemes kis tócsát képezett. A gond ott volt, hogy az öngyújtó fejjel
lefele volt az asztalon, ahol kicsit megcsúszva, a dörzskerék rendesen
szikrát csiholt a tüzkőből. Nem is kellett több a gáznak. Hanyatt dobott
székestül , leégette a fél oldali szakállamat, a kispalack meg lángolt
mellettem a földön. Haverom sikoltozott az ajtóban, hogy felrobbanunk, ezért
aztán simán elfújtam a palack külső falán égő lángot.
Ez persze vagy 30 éve, megboldogult legény koromban volt.

Misi