[Epitesz-barkacs] Munkalap összefogás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Jún. 17., P, 11:58:38 CEST

Alulról deszka, mindkettőbe becsavarozva? Már ha olyan helyre kell, ahol
az alatta lévő elemek ott pont nincsenek útban.

A másik, hogy IKEA bútorokban szokott lenni egy olyan lapos, hengeres
excenter vagy mi, amibe egy csap jön, kb. 90 fokkal kell elfordítani, és
behúzza magába a csapot. Az áruházban pótalkatrészként lehet ilyeneket
venni. Szinte minden bútoruknak a sarkait/polcokat így kell összerakni.

a régiek meg biztos fa csappal+enyvvel csinálták volna.

Gábor