[Epitesz-barkacs] A Foldkozi-tenger szintcsokkentese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 17., P, 14:07:11 CEST

Hofferek Attila wrote:

> És ha 100% a rel. páratartalom odakünn, az nem szól bele?

Dehogynem. Tulajdonképpen itt lehet a kulcsa annak, hogy hol áll be az
állandósult állapot. Ezt is biztos meg lehet valahol fogni, nekem nem sikerült.
Tehát, ha a levegő páratartalma valamekkora, ahhoz a pohár és a környezet között
adott hőfokkülönbség tartozik. Más páratartalomhoz meg más.

Állítólag a sivatagban egy csuromvizesen kiterített lepedő perceken belül
csontszárazra meg tud száradni. Ott azt is el tudom képzenli, hogy ha van egy
párologtatni is képes vizespalack (bőr vagy nemtommi), abban jéghideg a víz.