[Epitesz-barkacs] http://index.hu/video/2011/06/19/szemethaz/

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 20., H, 15:47:47 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Érdekesség: a ma elérhető hőszigetelő anyagok közül csak a szalmának
> van több, mint évszázados múltja. Igaz, azt meg alig használják. Ebbe
> akkor gondoltam bele, amikor valahol olvastam, hogy a hungarocell
> élettartama 50 év.

Viszont az energiaárak növekedésével inger keletkezhet a lecserélésére sokkal
jobb anyagra. Pl vannak ugyanezek valamilyen grafitos kiegészítéssel, azok
állítólag jobbak. És még az is lehet, hogy tartósabbakat is kitalálnak.
Mindenképpen vastagabb fog kelleni 50 év múlva. Azt is el tudom képzelni, hogy
addigra minden házat passzívvá kell alakítani akármennyi meló is.