[Epitesz-barkacs] HILTI hol ?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Jún. 21., K, 00:01:49 CEST

Hi,

2011. június 20. 23:17:20 dátummal Zsolt az alábbiakat írta:
> Ez jó hír, itt van tőlem gyalog 8 percre.
> Akkor itt kezdem az érdeklődést, eddig nem gondoltam rá, mert sose láttam
> kiírva.

  Két éve amikor a lakást vettük, akkor ingáztunk a békásmegyeri lakás és az
Andor utcai albérlet között és felváltva vagy abban az OBI-ban, vagy a
békásmegyeri Bricostore-ban vettem különféle cuccokat. Szóval lehet, hogy a
Bricostore-ban béreltem a fúrókalapácsot, de kiírva sehol nem volt.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor