[Epitesz-barkacs] HILTI hol ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Jún. 21., K, 12:31:53 CEST

akkor időszakosan ki kell vonni a forgalomból
( 6 havonként  tegnap 2300Ft, korabban 1800Ft )
 és ennek fejében nem kell biztosítás, meg adófizetés
amíg újra forgalomba nem helyezed

kertitraktorként ( 15km/h ) rendszám nélkül utcára mehetsz,
-- ha ezt alternativakent elfogadod -- rendszámot leadod, véglegesen
kivonod, és a ketyere örök életre otthon maradhat

nekem orvosi okokbol szgk. nélkül ez a masodik megoldasom maradt