[Epitesz-barkacs] HILTI hol ? Bocs, hogy ide, de nem jelennek meg a leveleim?

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2011. Jún. 21., K, 13:59:06 CEST

azér gondolkozom a dolgon, ritkán kellene mazdag nélkül...
szerintetek, gagyi autós inverterről (pl ilyen :
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=AdvSearch&query=12V-220V%20150W&search_in=1&gclid=CITstfD4xqkCFY8o3wod7XEvbg
elindulna a  125 w -os dremel 12 v aksiról? 4 ah aksival vajon meddig bírná?)
Ha úgy vélitek életképes lenne, inkább ilyet vennék magamnak:-)
http://www.makitahorvath.hu/egyenes-csiszolok/520-sparky-mk-550e-egyenes-csiszolo.html