[Epitesz-barkacs] HILTI hol ? Bocs, hogy ide, de nem jelennek meg a leveleim?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 21., K, 14:29:00 CEST

Szabo Endre wrote:
> Flexelni:) Persze kis átmérővel, de flexelni. Mármint a dremel
> /hitachi dolgot, a sparkyt famegmunkáláshoz, marás, csiszolás, ahol
> túl kevés a dremel teljesítménye.

Aha. Szóval tök más feladat, mint amik nekem vannak.

Hát akkor én az akkus megoldást elvetném. Neked tuti kell párszáz watt, azt meg
egy aksi elég rövid ideig bírja. Pl egy 4Ah 12V-os egy 200W-os terheléstől
negyedórán belül lemerül, ha egyáltalán ki lehet venni belőle rövid idő alatt
ilyesmi energiát, és nem csak a töredékét.

Autóaksi (60Ah) egy 70%-os hatásfokú inverterrel lehet, hogy ugyanezt már bő 2
órán át is bírná.