[Epitesz-barkacs] Kétkaros lépcső

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Jún. 21., K, 22:50:39 CEST

Köszi.

Azt is mondták, hogy két sor vas legyen egy a födém aljába csatlakozik, ez
jelenleg kilóg a födém aljából és egy sor meg a tetejéhez csatlakozzon
szintén valahogy belefúrva. Tehát akkor összen 2 sor betonvasam legyen ?

Azt értem, hogy a 2.-3. lépcső alatt legyen egy tömb, de a vasalat az 1 sor
és az a 1ik , 2ik, vagy 3ik lépcső alatt legyen lefúrva ?

Maga a lépcsők fellépői belsejét könnyítsem ki hungarocellel vagy legyen
tömör betonból ?

>- a piheno also sikjaban korben a falba. plusz hornyot is kellene vagni
>korbe, >amibe a beton belemegy
Persze ott lesz, de a pihenő teljes vastagságában és a betonvasak is
belógnak egészen a horonyba ameddig csak lehet.
Ezt nem értem, hogy az alsó sikjában...

>- a lepcsotestek also sikjaban a falba ketoldalt, ide is kellene horony
>vegig.
Igen, ezt is tervezem, hogy a falra kétoldalt ráterhelem.

>- az erkezesnel a fodem elebe ferden felfele a lepcso iranyabol.
Ezt pontosabban hogyan is ?

köszi

zsolt