[Epitesz-barkacs] Kolontari uj hazak

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Jún. 22., Sze, 12:21:53 CEST

2011.06.22. 12:11 keltezéssel, cst írta:
> ... a devecseri és kolontári iszapkárosultaknak a
> Makovecz Imrét is soraiban tudó mérnökcsapat, amelynek tagjai ...
>
> és ha visszagondoluk arra, hogy korábban ugyanezt a Makovetzet b..gattak
> az akkori építészkamara akkori vezéremberei, szóval sok agymosottat
> kell még "helyretenni"

Én lesz.m hogy makovec vagy nem makovec, nem a személyeskedés a lényeg,
bár abban jók vagyunk. Nekem az tűnt inkább fel, hogy a három szereplő,
akiket mutattak, mind 10-15 centire a föld felett lebegett, mert van hol
lakniuk. Az öregasszony férje már a földön akart aludni az új lakásban
pokrócon, vagy ilyesmi. Elég ritkán látni olyasmi állami intézkedést,
aminek ilyen őszintén örülnek emberek, úgy, hogy másoknak ez nincs a kárára.