[Epitesz-barkacs] rez lap

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Jún. 22., Sze, 23:04:00 CEST

2011.06.22. 22:44 keltezéssel, cst írta:
> háááát, tetszoleges darabszámú CD lemez
> kb 10cm-es, és van a közepén luk,
>
> és a sonyál arany színű is van

Te ezt komolyan megcsinálnád otthon, vagy csak az én arcom ilyen buta?
Építesz nagy műgonddal a kertbe egy kerti csapot, ami stílusában megy a
házhoz, meg minden, és akkor CD-t tennél oda?

Értem én, hogy szegény ember vízzel főz, sötétben alszik, és maga
csinálja a gyerekeit, de ez most nem a szükségmegoldásokról szól.

Réz lapot keresek, a közepén egy félcolos csőnek való lyukkal.

Az elektro listán leto által keresett lézervágós cég ilyet is csinál?
Elküldök nekik egy rajzot, meg pénzet a számlájukra, és akkor küldik az
anyagot?

Közben rájöttem, hogy a négyzet alakú jobb volna, meg szebb is.
--
Hofferek Attila