[Epitesz-barkacs] rez lap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 23., Cs, 01:24:26 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nem kell menet, csak beleférjen a lyukba egy félcolos cső. És igen,
> akár az is jó lenne, ha hátulról (valamelyik oldalról) egy fél colos
> k-b sárgaréz toldó (az már itt van) bele lenne forrasztva. Ez volna
> beledolgozva a vörös homokkőből készített kerti csapba, ebből állna ki
> maga a sárgaréz kerti csap.

Aha. Nem lesz túl gyenge? Kis mechanikai behatás, és már görbül is.

Láttam a kérésedet, hogy lézervágó cég meg ilyesmi.

Azt hittem, hogy vörösréz kell. (Az még lágyabb). Cserébe viszont abból van 5
meg 10 mm vastag simán. (Nekem csak 10mm vastag van.)

Dekopír vagy szalagfűrésszel lehetne körbevágni.