[Epitesz-barkacs] rez lap

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Jún. 23., Cs, 05:44:56 CEST

Szervusz Attila!

> Te ezt komolyan megcsinálnád otthon, vagy csak az én arcom ilyen buta?
> Építesz nagy műgonddal a kertbe egy kerti csapot, ami stílusában megy a
> házhoz, meg minden, és akkor CD-t tennél oda?

Nekem van egy méter magas oszlopom hagyományos fekete hanglemezből, ha
az analóg vonal jobban megfelelne... (-: igaz, hogy mindenféle operett
meg magyar nóta, de ANALÓG (-:

Különben szerintem is jó a sárgaréz: a régi hajók is tele voltak
sárgaréz alkatrésszel, és nem mentek tönkre. Meg az én kerticsapjaim
is elvannak itt már 5 éve. Azt is megcsinálhatod, hogy ha csak
vékonyabb rézlemez van, mondjuk 1 mm-es, hogy mögötte másnak van
tartófunkciója, ez csak dísz lenne.

szia: Balázs