[Epitesz-barkacs] HILTI hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 25., Szo, 14:22:37 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nem ezt akarom mondani, de egy kapcsolatban a feszültségek és
> ellentétek levezetésének egy eléggé bevált módja :-)

Bocs, hogy kissé átléptem a határt a hülye szövegekkel - gondoltam át így
utólag.

Hát szóval igen. Én ilyenkor mindig azt állapítom meg magamban, hogy ha a férfi
és nő között nem volna szex vonzalom, kitörne a legvéresebb harmadik
világháború. A két ellenség a férfiak és a nők tábora lenne. :-)

Én más voltam anno: dühös állapotban nem igazán akaródzott szexelni. Meg is
állípítottam már párszor, hogy alkalmatlan vagyok az erőszakos nemi közösülésre.

Veszekedés után meg a düh lassan múlik nálam.