[Epitesz-barkacs] kutyatetem szallittatasa budapestenmaganteruletrol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 25., Szo, 17:50:15 CEST

cst wrote:
> http://www.illatosut.hu/illatos.php  szerint
>
> 2011 márciusától minden kerületi önkormányzat vállalkozókkal
> szerződik a tetemek elszállítására,
> de pl. Bp XVIII maganteröületről nincs szerzodott vallalkozo
> és pl. Bp XXII -kerben sincs
>
> akkor kerekpar utanfutóval Illatos útra elkarikázni ?
> vagy a telken asok egy gödröt, és az önkormi meg b.ssza meg ?

Most mi a bajod?

Természetesen a saját udvarodon eltemetheted az elpusztult kutyádat, de az is
működik, hogy amikor már nagyon szenved, kihívod az állatorvost, az elaltatja és
el is visszi. Vagy elviszed, ott altatja el, és ott is hagyod. (Láttam már
családot sírva távozni állatorvostól, meg a kutyára is emléxem, amit bevittek.
Nem úgy tűnt, mintha nagyon beteg lenne, aztán mégis.)

Ha meg az utcán látsz elhullott állatot (nagyobb testűt), biztos, hogy elég
hamar el fogja valaki takarítani. Sünöket nem szokták, elég hamar kiszáradnak,
és az aszfalt síkjába tapossák a járművek.

> mert a mi falunk sincs szerzodve az Illatos úti Ebrendészettel

Szerintem ezzel tök fölöslegesen túráztatod magad.