[Epitesz-barkacs] HILTI hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jún. 26., V, 13:35:22 CEST

Acs Gabor wrote:
> Még szerencse. Képzeld mi lenne fordított esetben pl. egy elektro-etc
> levlista találkozó után. Szegény Arnoldot cafatokban vinnék haza.

Bár itt szexről volt szó, azért elektro találkozóra nem fogok sosem elmenni,
pont azért, hogy ne történjenek visszavonhatatlan dolgok.

Pl van a volt állami céges munkahelyemről pár kollégának olyanja, hogy évente
rendeznek ilyen találkozókat. Mindig felhívnak, én meg mindig lepasszolom.
Tudom, hogy van köztük pár olyan beszólós fajta, és van köztük vér... szóval
számomra elfogadhatatlan politikai nézeteket szajkózó, ha ott van a helye, ha
nincs. Miért bonyolítsam az életemet?

Viszont nemsoká lesz egy katonatalálkozó a balatonon. Oda lehet, hogy elmegyek,
bár ott is van egy fazon, aki majd lehet, hogy jön a politikai dumájával, de
remélem, le lehet lőni (ha nem is szó szerint). Megy az idő cefetül, 40 éve
szereltünk le. :-)