[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 1., K, 09:57:25 CET

Hofferek Attila wrote:

> Én a notim hűtőjéről szoktam párhavonta leszedni a filcréteget ami
> porból kerül oda. Amikor már hallom, hogy maxon jár a cooler :-), de
> mégsem jön ki számottevő levegő az oldalán, az is tök forró, akkor
> kikapom a billentyűzetet, és alatta a procihűtőből kipiszkálom a fél
> centis posztót, ami odakeletkezett :-)

Ezt meg az ilyesmit kéne néha todományosan megvizslantani, mi a fenéből is jön
össze. Pl elemezni mikroszkóppal a szálakat meg ilyesmi.

Bár ha az ember egy lámpa fényét nézi sötét háttér felé, annyi ilyesmit lehet
néha a levegőben úszkálni látni, hogy olyan nagyon nem is kell meglepődni. De a
forrást azért érdemes lenne kikutatni. Szerintem ruhanemű. De nem zárnám ki az
emberi bőrt se.