[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Már. 1., K, 13:16:36 CET

szoval maradhatunk abban, hogy egy gyari allapotu autobol az akku kivetel miatt
nem tudod kicsukni magad, mert a kulccsal mindig nyithato marad.

ha meg at van alakitva, barmi lehet. mas meg ugy alakitja at, hogy ha kiveszik
az akksit, akkor elejt egy rele, es onnantol rovidzar van az akksisarun.

vajk