[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Már. 1., K, 13:54:21 CET

Hali!

Nekem sem volt, de ismerős már járt így. Kulcs az utastérben, akksit leszed,
cucc bezár. Pótkulccsal persze ki lehetett nyitni. Mert ugye akksi
visszatétele után a távirányító még bent maradt...
Meg egy ledigózott zár esetében, ha olyan a távirányító, hogy kiesik a
szinkronból az ugrókód akksi levételnél, akkor lehetnek kellemetlen
pillanatok.
Szóval nem azt mondtam, hogy minden autó ezt csinálja, hanem, hogy akár ez
is lehetséges, bizonyos esetekben, és sosem baj, ha vigyáz az ember.

Szabolcs

Siman. Nekem sem volt mas az allaspontom. Talan Szigeti kollegaval
keversz, o irta, hogy lehetnek kellemetlen elmenyeid, ha ezmegaz.

> ha meg at van alakitva, barmi lehet. mas meg ugy alakitja at, hogy ha
> kiveszik az akksit, akkor elejt egy rele, es onnantol rovidzar van az
> akksisarun.

Igen.