[Epitesz-barkacs] 222V

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2011. Már. 1., K, 19:28:36 CET

On 2011-03-01 19:06, Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> amit én látok a faluban, ott trafónként van 3 db lakattal lezárt távvezérlő
> kar embermagasságban,
> a karokról 2vashuzal  az oszlop teteje felé levő kapcsolókhoz, amiben porcelán
> hengeres
> ( kb 40cm hoszzú és kb 8-10cm átmérő ) alkatrész is van

Az lehet csak szakaszoló is (de trafo elé általában nem tesznek olyant).

> valami ilyesmiket láttál akkor?

A beltéri egy kicsit más kivitelű, de oszolopora ilyesmit tesznek:
http://www.iso-net.hu/ujtermekek07/okpeim-054.jpg

Nyitáskor a réz sínek eltávolodnak és csak azután bontanak - gyorsan - azok a
spirálrugósan feltekert/előfeszített "szálak". (záráskor ezek visszakadnak a
következő bontáshoz)
Mivel ehhez nincsen rugóerőtárolós müködtető berendezés ezért ezeket
határozottan kell működtetni.

Laci