[Epitesz-barkacs] 222V

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 1., K, 20:15:37 CET

SirLeslie  <sirleslie.gm at gmail.com> 2011.03.01. 19:32:03 +1h-kor írta:

> Hiába, régen voltam már villamoshálózat-szerelő ;-) - van már hozzá motoros
> működtetés is:
> http://www.proidea.hu/kvgy-kft-228211/tm-2-motoros-hajtas-okhoz-340024.shtml

no, az "oszlopos..." szóösszetétel meghozta a találatot
-------
no, ez az amivel a földről működtetőt láttam

http://www.proidea.hu/kvgy-kft-228211/hok-hajtas-337774/a_23_d_9_1257764149428
_kvgy_hok_oszlopkapcsolo.pdf
--------
http://www.proidea.hu/kvgy-kft-228211/ok-2-d-oszlopkapcsolo-337773/a_23_d_9_12
57763898817_kvgy_ok-2-d_oszlopkapcsolo.pdf

Alkalmas a gerincvezetékben, illetve íves-gyűrűs hálózatokban bontásra,
szakaszolásra.
Kulcsszavak:  kvgy  OK-2/D  oszlopkapcsoló
---------
http://www.proidea.hu/kvgy-kft-228211/oszlopkapcsolok-337766.shtml

Az OK-2 típusú szabadtéri kivitelű oszlopkapcsoló egy univerzális készülék
család, amely egyaránt alkalmazható vízszintes és függőleges szerelési
helyzetben.