[Epitesz-barkacs] dejo :-)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Már. 1., K, 21:26:34 CET

Hi,

> elvileg mindez letezik...?

  Még nem... :)

> http://www.youtube.com/watch?v=6Cf7IL_eZ38&feature=player_embedded

  Erre írtam volt egy fórumban, hogy bármennyi "jövőkutató" cég videóját
láttam az utóbbi 15 évben, mind arról szólt, hogy a jelenlegi technológia lesz
mindenhol, nem újabb dolgok, hanem a mostaniból sok, aztán jött egy-két
gyüttment ötlet, mint a GPS, az LCD vagy a mobiltelefon és földig rombolta az
elképzeléseket.

  Most éppen az érintőképernyő korszakát éli a technológiai ipar, ezért
mindenhova ilyet álmodnak, aztán mire bekövetkezne, addigra lesz testbeszéddel
vagy gondolatokkal vezérelt számítógép... vagy bármi más. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor