[Epitesz-barkacs] indukcios?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 2., Sze, 00:16:08 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> egy eddigi életemből kimaradt az indukciós főzőlap ismerete,
>
> a zománcos vasedényeket  meg a rozsdásodókat szinte teljesen
> kiszuperáltuk rozsdamentesre, akkor ezek szerint  jól  ráfáztunk :-( ?

Nem valószínű. Nekem csak 1 db nagyon vékony falú rozsdamentes teafőzőm van,
amit nem visz, minden mást igen. Legyen az rozsdamentes teafőző vékony (csak
picit vastagabb), vagy hagyományos vasedény, vastagabb aljú alu teflonedény,
vasbögre, palacsintasütő, mindent visz. Csak a tiszta alu edényeket nem.

Méretkorlát is van lefelé. 10 centi körüli átmérőjű zománcos bögre még jó, de pl
egy kanál vagy egy laposvas már nem melegszik. Na de 2-3 laposvas már igen. Nagy
konzervek is, csak az ciki, mert marha nagy a fejlődő hő, és felrobbanhat, vagy
ha sűrű anyag van benne, odaéghet az aljához.