[Epitesz-barkacs] DIY lámpatest LED-szalaghoz

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Már. 2., Sze, 10:19:49 CET

Hali!

Múltkor konyhai világításhoz vettem fénycsöves lámpatestet Ikeában.
Mindenestől valami 1600 forint volt. Szerintem ha veszel valami hasonlót, és
kibelezed, a még mindig olcsóbban jössz ki, mintha most alut, plexit
maratnál, esztergálnál. Ráadásul van benne kapcsoló, vezeték stb. ami mind
használható. Már, persze, ha az olcsóbban kijövés a célod és megfelel a
kinézete.

Közben megkerestem, ez volt az:
http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/20143461
De nyilván máshol is van hasonló árban.