[Epitesz-barkacs] indukcios fozolap adapter?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 2., Sze, 10:27:11 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor a szines-mázos "tűzkerámia" is menne :-)

Igen, de csak nagyobb méretben.
Különben a rezsóra felrakott lemez nem egyenletesen melegszik.

Más: alufóliát is lehet melegíteni. Tehát, ha sikerülne egy szigetelő anyagú, de
hőálló edény aljára alufóliát rögzíteni úgy, hogy jó legyen a hőátadás, azt is
lehetne melegíteni. Teljesen hasonlóan gyorsan és csak az edény melegedne, mint
más edényeknél. (Persze a forró alja melegíti a kerámiát is alul, mint szintén
minden edényé.)

Szétszedve látom, hogy a kerámia és a tekercs között van egy majdnem centis rés.
A kerámia is van vagy 4mm vastag.

Ha a kerámia közelebb lenne a tekercshez, akkor lehetne rá hőszigetelő, hőálló
anyagot is rakni.
Ha főzésről van szó, van olyan ruhaanyag, ami kibírja a hőt.

Ami érdekelne, de nem találtam megoldást: jó lenne valami olyan fólia, ami bírja
a hőt, olcsó, és ezzel letakarható az egész. Ha elkoszolódik, simán lehúzom,
teszek fel másikat. Sütőzacskót próbáltam, az nem bírta a hőt. Lézerfóliát még
nem próbáltam, de az kicsit drága ehhez, meg nem elég nagy.

Persze nem olyan nagy a probléma, nem olyan nehéz letakarítani, ha idővel
elkoszolódik.