[Epitesz-barkacs] kulteri beton sakkasztal

gyapo gyapo at freemail.hu
2011. Már. 2., Sze, 14:56:25 CET

> A sírkövet soha nem értettem. Esetleg a méltán közismert emberekét
> igen. Elég egy fakereszt, amíg emlékeznek az elhunytra, szép lassan
> elrohad, aztán úgyis másé a sírhely. Legalábbis a legtöbb temetőben.
> Mellesleg rondák is az asztalnyi mindenféle kődarabok.

Már jó ideje hintem a gondolatot a környezetmben, hogy ez a temetkezősdi
egy marhaság. 100 év múlva a kutya se fog rá emlékezni, hogy ki van ott
eltemetve. Hamvasztani, szétszórni, azt jónapot.
Viszont a neten lehetne egy jó virtuális temetőt csinálni, pl. ilyen
"sírhelyekkel": http://www.ihaszgabor.hu

Üdv.: gyapo