[Epitesz-barkacs] udvarias level

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 2., Sze, 18:18:15 CET

kaptam egy hivatalos, és ennek ellenére udvariasan fogalmazott levelet
(természetesen építéshatóság)

"kérem szíves tájékoztatását, hogy az épület használatba vételéhez az Ön
álláspontja szerint
milyen építési munkálatok szükségesek, továbbá, hogy mely építési
tevékenységek
vannak jelenleg is folyamatban"

idéz egy rám éppen érvényes 1986-os ép. rendeletre, amiben " .. megkezdték,
és
folyamatosan  végzik..."

persze lesz egy helyszíni szemle is,  március 22én, ma kaptam márc 2-án
de jan 21-i dátummal írták :-(

a lényeg a  "...folyamatosan végzik... " szó körül fog folyni ( a jegyző
nevében
a csoportvezető ezt alá is húzta az idézett mondatban

a szemle alkalmával ottlennem "..hogy a felmerülő problémák megoldása, illetve
a felmerülő kérdések esetén segítségért fordulhassunk Önhöz "
( én vagyok a felelős építésvezető is, meg a felelős tervező is, meg az
építtető is,
szóval  "szentháromságban" vagyok :-( )

a folyamatosság szerintem meg van, az egyik nyugdíjból tudok venni 2zsák
cementet,
a másikból valamennyi meszet, télen meg éppen valamelyik beltéri
szerelgetéshez
valamennyi anyagot, stb...

betegség miatti lassúság és kevés pénz mellett még mire lehetne hivatkozni?