[Epitesz-barkacs] Help szokas szerint:-) Kemenyes kellene

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 3., Cs, 09:46:40 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2011.03.02. 20:46:55 +1h-kor írta:

> Hozzám is küldhetnéd, csak mert a főkefe jogosult minden felülvizsgálatot
> ellátni és a kéményseprők nem adhatnak szakvéleményt ki, csak a központból
> jövő emberek.

FŐKÉTÜSZ ( Fővárosi Kéményseprőipari Kft.) által kiadott szakvélemény ügyben
a "másodfokú hatóság" a lakhely szerinti önkormányzat jegyzője,

aki nem kéményügyi szakember, csak jogász, ( kb olyan, mint
amikor egy sebész által végzett sebvarrat minőségének
egy belügyminisztériumi jogász vizsgálná )

az önkormányzatok felügyeletét  (a cégtábla átfestése előtt)
a "belügyminisztérium" néven látta el

szóval hozzáértés szempontjából sz at r a helyzet