[Epitesz-barkacs] A/D atalakito?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 3., Cs, 14:28:00 CET

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2011.03.03. 13:13:31 +1h-kor írta:

> Hali!
>
> Milyen sebességgel szeretnéd feldolgozni? Azaz a szinuszt akarod nézni, vagy
> csak bizonyítékot gyártani az Elmű ellen az átlagfeszültségről?

az Elmüvel nem akarok harcolni, inkább csak pl. az UPS furcsa
reagálásaihoz kellene, pl. 205V esetén akku nélkül nem indul,
de 218V-nál akku nélkül már igen ( KIN-625A )
és akku nélkül mikor ejti el ( pedig a " line interactiv " esetén
AC Output Voltage Regulation esetén a hálózatiból kellene
szoftveresen rásegíteni, és nem akkuból )

> Szerintem egyszerűbb, ha valami egyszerű AD átalakítót kötsz a
> printerportra, vagy hangkártya bemenetét használod megfelelő feszültségszint
> váltás után, mint feszültség-ellenállás konvertert csinálni úgy, hogy
> lehetőleg ne vágjon agyon se téged, se a gépet a hálózati fesz.
>
> Egyébként legegyszerűbb fesz->ellenállás átalakító az a lámpa + foto
> ellenállás, csak az átfogásával és linearitásával van baj, bár az
> szoftverből kezelhető, bizonyos szinten.

köszi, a lámpa-fotoellenállás nagyon tetszik (mint leválasztás)