[Epitesz-barkacs] kozepallasu muszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 3., Cs, 15:57:57 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.03.03. 15:20:10 +1h-kor írta:

> Mekkora a digimérő legkisebb méréshatára, és tulajdonképpen mit akarsz
> látni a műszeren?

-------------
adott egy UPS (KIN-625A)  12V7,2Ah akku  és  max 625VA kb 400Wattos

ami így max 52Amperrel rángathatná az akksit, és töltené, amennyivel akarja

a digi mérőn van egy "10ACD max unfused"

a "rendes" ágon 200mA max
DCV 200mV - 1000Volt
200ohm - 2000kohm
--------------

az UPSsel volt szopásom,  konnektorból  kb 210Volt alatt  a "line interaktív"
rá akart segíteni, és annyiszor szívta az akkut, hogy azt kb 11Volt alá
merítette,

újraindításkor 11Volt alatt "nincs akku" és nem volt elindítható,

ekkor kiemeltem az akkut,  trafóval + égővel rátöltöttem, és 11Voltnál
visszatettem az UPS-be, és akkor már el lehetett indítani

azt kellene megmérnem, hogy a hálózati input milyen állapotaiban
segít rá akkuról, szóval szerintem nem is olyan biztos, hogy
195V vagy 204V esetén  a hálózatból segít-e rá a 230V kimenet
biztosítására, vagy akkuból segít rá?