[Epitesz-barkacs] rontas a hazon

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Már. 3., Cs, 20:39:35 CET

Szervusz Vajk!

> biztos tudsz lenni benne, hogy a celluloz leer az ureg aljaba, es rendesen
> osszeer a gyapottal? nekem az a tippem, hogy ott van egy ureg a ketto

Csak a halál biztos (-: de ez nagyon ésszerűnek hangzik. Alulról túl
sok nedvesség nem jöhet, de azért a fal mellett valamennyi igen. Akkor
ott az üregben tocsog minden - az is lehet, hogy a kőzetgyapot
összeesett valamiért, és azért lett hőhíd. Befúrtam vagy 15 cm mélyen
a folt közepébe, a vakolat nedves volt, utána pedig jóformán semmit
nem hozott a fúró.

Mégis a drága, saját lábán megálló kőzetgyapot kellett volna... sokat
hallottam, hogy ez össze tud esni. A favázba rakattam vízszintes
elválasztókat is, hogy a cellulóz ne essen össze. Az ablak alatt 40
centivel is van egy, így az alsó rekesz kb. 1 m magas. Ezek szerint ez
is sok lehet a gyapotnak...

Már csak az a kérdés, hogy érdemes javítani. Lehet, hogy ki kéne itt
vágni a Heraklithot, majd purhabbal újat beragasztani (ez kegyetlen
jól megfogja), és újravakolni. Ha nem zavarna az a sok víz belül, akár
így is ki lehetne nyomni purhabbal, és majd tavasszal kiszárad, ha
akar. Vagy nem. Az is félő, hogy a purhab lefeszítené a Heraklithot,
ha túl sok jut be.

köszönöm, szia: Balázs