[Epitesz-barkacs] repulo lampas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 4., P, 14:26:25 CET

vajk fekete wrote:
> igazibol akor repul jol, ha kint hideg van. olyankor meg ho is szok
> lenni, nem egyszeru felgyujtani barmit is.

Én az olyasmitől tartanék, hogy a el van eresztve a vakvilágba, főleg tömegesen,
akkor peches esetben landohat egy benzinkútnál sok, aztán berepülhet magas ház
nyitott ablakán, erdőt (jó száraz ágakkal) gyújthat fel, vagy tarlót. A hó
persze javít a helyzeten, de erre nem lehet számítani.

Nem problémás pl tengerparton felengedve, amikor lehet tudni, hogy a szél a víz
felé viszi. De ha ez is gyakori, és nagy számú per alkalom, akkor
környezetszennyezőnek is fel lehet fogni.